10 najčastejších otázok o systéme

Spísali sme 10 vašich najčastejších otázok. Ak však váš problém nevyriešia, neváhajte nás kontaktovať. Odpovieme vám do 24 hodín.

  • Ako chránite moje údaje o reklamáciach?arrow

    • Používame Zabezpečené prihlásenie.
      Vaša komunikácia so systémom je chránená v „zabezpečenom“ prostredí vďaka šifrovaniu Secured Socket Layer (SSL). Technológia SSL sa pri Vašej práci v rámci služby používa k zašifrovaniu osobných informácií, predtým ako opustia Váš počítač. Zaistí, aby Vaše informácie nečítal nikto iný. V závislosti na nastavenie Vášho prehliadača sa objaví lokálne okno s upozornením, že vstupujete na zabezpečenú stránku.

      Systém je zabezpečený proti strate údajov pomocou záloh, ktoré riešime automatickými kópiami ukladaných dát na ďalší server.

       
  • Ako si môžem pridať fotodokumentaciu k jednotlivým reklamáciam?arrow

    • V rozšírených nastaveniach je možnosť aktivácie doplnku "Rozšírené informácie o reklamácii".

      Po aktivácii doplnku bude pridaná v detaile reklamácie tabuľka Fotodokumentácia,poznámka.

  • Ako si predĺžim licenciu, alebo dobijem SMS kredity?arrow

    • Po prihlásení do aplikácie v Nastaveniach je sekcia Licencia a SMS kredity. Vyberte si možnosť predplatného, alebo dobitia sms kreditov a o zvyšok sa už postaráme my.

  • Ako zistím, kedy mi končí zákonom stanovená doba na vybavenie reklamácie v záruke?arrow

    • Systém vás včas na tieto termíny upozorní notifikačným emailom a taktiež po prihlásení do systému. V detaile príslušnej reklamácie je odpočítavanie 30 dňovej doby na vybavenie reklamácie.

  • Aký dokument (potvrdenie) odovzdám zákazníkovi pri prijatí reklamácie?arrow

    • Systém generuje všetky potrebné dokumenty automaticky (potvrdenie o prijatí, potvrdenie o vybavení, sprievodný list, výzvu na vyzdvihnutie, servisný list) a máte ich k dispozicií kedykoľvek na stiahnutie a tlač.

  • Mám možnosť kalkulácie opravy?arrow

    • Ak vykonávate pozáručný servis, alebo chcete evidovať cenu opravy v rámci jednotlivých reklamácií, povoľte si doplnok "Účtovanie opravy". Po aktivácii Vám pribudne v detaile reklamácie Servisný list, ktorý služi na zadávanie položiek opravy a následnú tlač do dokumentu.

  • Mám možnosť vymazania reklamácie?arrow

    • Reklamácie nie je možne zmazať. Musia byť archivované pre možnosť nahliadnutia Slovenskej obchodnej inšpekcie. Vždy sú dostupné v Evidencii reklamácií pod názvom Archív uzavretých reklamacií.

  • Mám viacerých zamestnancov, ktorí sa starajú o reklamácie. Možem im vytvoriť samostatné účty?arrow

    • Povoľte si doplnok  "Účty technikov" v rozšíreniach systému. Jedna licencia obsahuje hlavné konto, ktoré slúži na kontrolu, prípadne aj vybavovanie reklamácií a nastavenia služby. Môžete si navoliť až 10 kont technikov, ktoré si jednoducho navolíte v menu "Správa technikov".

  • Máme veľkoobchod aj maloobchodné predajne môžem z Vašim systémom spravovať oboje reklamácie?arrow

    • Pre tento účel odporúčame povolenie doplnku "Kategórie reklamácií" kde si zvolíte kategóriu, ktorú potrebujete.

  • Môžem si nastaviť viac prevádzok (predajní)?arrow

    • Po aktivácii doplnku "Prevádzky" môžete pridať až 5 prevádzok k jednému účtu.



Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt


V prípade, že máte firemný intranet na vlastnom serveri vo Vašej spoločnosti, a mali by ste záujem na ňom prevádzkovať aj náš systém na evidenciu reklamácií, neváhajte nás kontaktovať.